Zakupy i rejestracja
- Jak założyć konto w sklepie?
W celu założenia konta Klienta należy wypełnić udostępniony na stronach Sklepu dobierzfiltr.pl formularz, podając wymagane dane osobowe i teleadresowe. - W jaki sposób mogę dokonać zakupów?
Zamówienie można złożyć za pośrednictwem sklepu internetowego www.dobierzfiltr.pl zaznaczając i dodając do Koszyka wybrane produkty, następnie logując się na istniejące już konto .Następnym krokiem jest uzupełnienie danych do wysyłki i wybranie sposobu dostawy oraz wybór sposobu płatności, sprawdzenie danych do wysyłki, akceptacja regulaminu sklepu i potwierdzenie zamówienia.
Produkty wykonywane za indywidualne zamówienia, zamówienia prosimy składać na adres e-mail: zamówienia@dobierzfilt.pl - Czy w celu dokonania zakupów muszę się rejestrować?
W celu dokonania zakupów rejestracja nie jest wymagana. Możesz zrealizować zakupy jako gość. - Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
NIE. Zamówienia są przyjmowane przez stronę dobierzfiltr.pl oraz adres e-mail: zamówienia@dobierzfilt.pl - Mam pytanie odnośnie produktu. Gdzie mogę je zadać?
- Podczas rozmowy telefonicznej 17 722 21 15, 607 604 742
- w wiadomości mailowej: zamówienia@dobierzfilt.pl
- na czacie - znajdziesz go w prawym dolnym rogu
- Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?
TAK. Zamówienia są przyjmowane również przez . adres e-mail: zamówienia@dobierzfilt.pl - Czy mogę zmodyfikować już złożone zamówienie?
Tak, istnieje możliwości modyfikacji złożonego zamówienia. W przypadku chęci zamówienia innych produktów najlepiej anuluj zamówienie i ponownie dokonaj zakupów. - Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest możliwe do chwili otrzymania e-maila zatytułowanego „Potwierdzenie Realizacji zamówienia”. Anulowanie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zamowienia@dobierzfiltr.pl i powinno być zgłoszone możliwie jak najszybciej. Po skompletowaniu i wysłaniu zamówienia nie ma możliwości anulowania. - Co oznaczają statusy zamówień?
- „Złożone” - złożenie zamówienia przez Kupującego
- „W realizacji” - zamówienie kompletowane w magazynie
- „Zrealizowane” – zamówienie skompletowanie w 100% w magazynie i przygotowane do wysyłki
- „Wysłane” – zamówienie przyjęte przez wybranego przewoźnika (firmę kurierską)
- Czy mogę otrzymać FV za moje zakupy?
Kupujący może otrzymać fakturę za dokonane zakupy. Faktury przesyłane są przez Sprzedającego w formie elektronicznej na podany przez Kupującego adres mailowy, lub dołączane do przesyłki. - Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi ok. 48 godz.
W przypadku towaru wykonywanego na zamówienie klienta, czas realizacji ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. - W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, istnieje możliwość jego anulowanie poprzez kontakt telefoniczny z biurem Obsługi Klienta 17 722 21 15 lub drogą mailową: e-mail: zamówienia@dobierzfiltr.pl
Wysyłka
- Jakie są dostępne metody dostawy?
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (po przedpłacie lub za pobraniem) lub do Paczkomatów InPost. - Jakie są koszty dostawy?
- Dostawa Towarów jest ograniczona do UE i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
- Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
- Poczty Polskiej - 13,99 zł dot. wagi do 20 kg i standardowych wymiarów
- Poczty Polskiej za pobraniem - 19,99 zł
- Firmy kurierskiej - 16,00 zł. dot. wagi do 20 kg i standardowych wymiarów
- Firmy kurierskiej -pobranie 19,99 zł dot. wagi do 20 kg i standardowych wymiarów
- Paczkomaty 24/7 - 13,99 zł. do 20 kg max gabaryt C 60x40x37 waga do 20 kg
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: dobierzfiltr.pl ul. Fabryczna 4, 39-120 Sędziszów Młp, Polska, -0,00 zł
- W przypadku przestrzennych przesyłek cena ustalana jest indywidualnie.
- W jakim terminie od nadania przesyłka zostanie dostarczona?
Przesyłki przeważnie zostają dostarczone w terminie od 1 - 2 dni od nadania. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie lub brak dostawy z powodu podania przez Kupującego nieprawidłowych, lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego, lub niepełnego adresu dostawy. - Gdzie mogę śledzić przesyłkę?
Śledzenie przesyłek kurierskich odbywa się przez strony internetowe danego przewoźnika, śledzenie paczki do paczkomatów InPost możliwe jest poprzez stronę: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek. - Czy mogę dokonać zakupu za pobraniem?
TAK. W przypadku wybrania sposobu płatności za pobraniem, jeżeli wartość zamówienia nie przekracza kwoty 2.500,00 zł, jest możliwość wybrania płatności za pobraniem. Do finalnej wartości zamówienia (licząc koszty dostawy) dolicza się dodatkową opłatę wynoszącą równowartość tych kosztów dostawy.
Przed dokonaniem zamówienia należy wybrać dostawę z płatnością przy odbiorze. - Czy mogę zapłacić za zakupy podczas odbioru w Paczkomacie InPost?
Nie ma możliwości płatności za zakupy podczas odbioru zamówienia w Paczkomacie InPost. - Czy zamówienie może być wysłane za granicę?
Nie. Zamówienia w sklepie dobierzfiltr.pl wysyłamy wyłącznie na terenie Polski, w celu wysyłki za granicę prosimy przed dokonaniem zamówienia skontaktować się z nami telefonicznie lub przez adres e-mail: zamowienia@dobierzfilt.pl
Płatność
- Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia. W przypadku zakupów towarów wykonywanych na zamówienie oraz o znacznej wartości zastrzegamy sobie prawo zażądania zaliczki.
- Płatność w sklepie internetowym może zostać dokonana w jeden z następujących sposobów:
- gotówką za pobraniem – w wypadku dostawy towaru przez przewoźników, lub odbioru osobistego w sklepie.
- Tradycyjny przelew bankowy na nasze konto w Alior Bank S.A. 90 2490 0005 0000 4530 4787 0581
- Płatność elektroniczna przez serwis szybkich płatności
- Płatności elektroniczne za pomocą kart VISA oraz MasterCard, płatność mobilna BLIK
- Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Czas na opłacenie zakupów wynosi 3 dni od daty złożenia zamówienia. - Czy mogę zmienić formę płatności po złożeniu zamówienia?
W przypadku zmiany formy płatności prosimy o kontakt mailowy na zamowienia@dobierzfiltr.pl
Pytania o produkt
- Jak wyszukać produkt?
Aby znaleźć produkt należy skorzystać z wyszukiwarki wpisując numer indeksu lub nazwę produktu. Jeżeli nazwa i indeks nie jest znany, można skorzystać z kategorii i filtrowania produktów. - Produkt jest widoczny na stronie, ale nie jest dostępny do sprzedaży.
Część produktów widocznych w sklepie internetowym jest dostępna tylko na indywidualne zamówienie.
W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się ze sklepem na numer tel. 17 422 21 15, lub poprzez kontakt mailowy: zamowienia@dobierzfiltr.pl
Zwroty
- Czy mogę zwrócić produkty?
Tak. Zakupione w sklepie internetowym www.dobierzfiltr.pl produkty można zwrócić ciągu 14 dni od momentu dostarczenia zakupionego produktu. - Czy mogę zwrócić wykonany na zamówienie?
NIE. Zwroty nie dotyczą produktów wykonywanych pod indywidualne zamówienie klienta. - Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot pieniędzy?
Sprzedający dokona zwrotu płatności niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zwróconego produktu. - Co muszę zrobić, aby dokonać zwrotu?
W celu dokonania zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu i skontaktować się ze sklepem, poprzez adres e-mail: zamowienia@dobierzfiltr.pl. - Kto płaci za zwrot towaru?
Przy odstąpieniu od umowy koszty zwrotu towaru ponosi Klient. - W jaki sposób mogę odesłać towar ?
Wybór przewoźnika jest
dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska. Zalecamy żeby była to
przesyłka rejestrowana. Prosimy o nie wysyłanie paczek do paczkomatów InPost
oraz przesyłek pobraniowych. Takie paczki nie zostaną przez nas odebrane.